studerende merit

hej velkommen til . Jeg er pædagog merit studerende i Randers.
Jeg glæder mig til at komme igang med min Blog. Denne side vil være min fremtid frem til jeg er uddannet pædagog.

onsdag den 15. september 2010

PPR som det næste skridt.

Jeg har i dag været på besøg hos en Børnehave, hvor jeg i samarbejde med Børnehavens leder og en anden pædagog i Børnehaven har lavet en aftale. Her har vi i fællesskab,haft en dialog, om min problemstilling i min case. Ud fra min problemstilling i min case kom vi frem til ,at det næste skridt, i mine undersøgelser ville blive ,at skulle samle data og kontakte PPR.

1 kommentar:

  1. Hej Dorte,

    Jeg glæder mig til at læse mere specifikt om, hvilken faggruppe, du vil undersøge ved PPR. Når du har afklaret det, glæder jeg mig til at læse et indlæg om præcist denne faggruppes faglighed jf. blogopgaven uge 37 og 38. :-)

    SvarSlet