studerende merit

hej velkommen til . Jeg er pædagog merit studerende i Randers.
Jeg glæder mig til at komme igang med min Blog. Denne side vil være min fremtid frem til jeg er uddannet pædagog.

søndag den 5. september 2010

HURRA HURRA FOR BLOGGER.

HEJ ALLE.
Ville lige høre, om det kun er mig, her nord på ,der aldrig kan komme ind på studienet??? . håber ikk der ligger nogle vigtige beskeder. Vil derfor ,sige hurra hurra for bloggen er ikk så ringe endda, "Husk! spis fisk mindst 3 gange om ugen" Hilsen her fra. Vi ses i morgen.

3 kommentarer:

  1. Hejsa Dorte.
    Der er problemer med studienettet.
    Vi ses i morgen kl. 11.00
    Knus Susanne

    SvarSlet
  2. Men det er da muligt at komme på studienettet, selvom det er lidt af en omvej man skal tage... Har du set den nye undervisningsplan for resten af tema 2, den kom vist først på, da studienettet begyndte at drille? Vi ses i morgen :0)!!!

    SvarSlet
  3. Hej,

    Studienettet driller helt vildt for tiden. ITafdelingen knokler og forsøger at løse problemet, derfor har de fjernet nogle funktioner.

    I kan stadigt se jeres ting (omend det indimellem tager lang tid). Når I står på forsiden skal I klikke Pædagoguddannelsen, herefter Randers og herefter hold... så skulle I kunne finde frem. :-)

    SvarSlet