- UGE 9. Tirsdag.
Dagen startede med Program for DKK den 28. marts I dag har vi fået hilst på Mette som vi har i DKK.
Hvad er DKK? At give bruger gruppen mulighed for at udtrykke sig. Hvordan? Igennem dialog, anerkendelse, gentagelser, øvelser, Børn/Voksen dialog-reelt.
Mette lavede et oplæg om hvad vi skulle nå igennem undervisnings forløbet og hvilken retningslinjer vi skulle arbejde ud fra, i forhold til studieordning
Gennem gang af dagens tekst.
Mofologi: Bøjninger/ vi kan ikke altid høre hvad vi siger.
Semantik: Ordets indhold/ betydning.
Fonologi: Vigtig. gøres igennem stimulere igennem rim/ramser.
Kommunikative
Dagens opgave:Til mandag i uge 13.
- Sprogtilegnelse og sprogudvikling
- Teorier og tests
- Det demokratiske og inkluderende
- Børnelitteratur
- Randers kommunes praksis med børnehavebiblioteker. Kvalitetsudvikling af dagtilbud ved tværfaglige udfordringer.
- Unges kultur og sprog
Sluttede af med "HVAD SIGER I TIL DET? "
Fokus på sprog – alle skriver et oplæg på en side og taler ca. 10 minutter. Da vi skal have tid at spørge og diskutere sætter vi lidt mere tid af.
9 – 9.45
Emir og Dorte ÅRHUS KOMMUNES MÅL FOR SPROG OG LÆSNING 9 – 9.20
Ingen kommentarer:
Send en kommentar