studerende merit

hej velkommen til . Jeg er pædagog merit studerende i Randers.
Jeg glæder mig til at komme igang med min Blog. Denne side vil være min fremtid frem til jeg er uddannet pædagog.

tirsdag den 6. september 2011

Et skridt nærmere.



Så er DKK forløbet afsluttet for denne gang og et nyt fortæller univers i SKB kan begynde. Nu er vi alle et skridt nærmere i vores uddannelse. Mon ikke at vi alle fortjener et stort skål og salut for vores præstationer. Lige nu sidder jeg med en dejlig fornemmelse i maven, mens jeg har fyldt kaffe koppen op til kantens rand og nyder stilheden. Har godt nok set på studienettet de ventende lektier til næste uge, men nej! lige nu orker jeg ikke at kigge på dem "måske senere". Lige nu skal min kaffe nydes, Nydes i fulde drag "uden at, tænke på eksamen."

2 kommentarer:

  1. Korrekt . Pauser har vi alle brug for og vi har fortjent det . Ses Jette

    SvarSlet
  2. Hej Dorte

    jeg ser frem til snart at læse om dine overvejelser i forhold til SKB opgave vi har stillet jer.
    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet