studerende merit

hej velkommen til . Jeg er pædagog merit studerende i Randers.
Jeg glæder mig til at komme igang med min Blog. Denne side vil være min fremtid frem til jeg er uddannet pædagog.

tirsdag den 12. april 2011

Gæk Gæk Gæk.....


Har prøvet at lege lidt med film idag ,mens jeg bruger min dag på moderkærlighed til min syge datter. Vi ses Efter Påske ferien.


PAS På! Påske haren og hans venner kommer måske på besøg og hvem ved! måske han et påskeæg til dig vil bringe, hvis du ham en påske hilsen vil sende, med håb om du hans navn kan genkende?


Gæk Gæk Gæk mit navn det står med streger og ikke som det plejer _-_-_



4 kommentarer:

  1. Hej Dorte
    Det er en god film, du har lavet i dag.
    God bedring til din datter og rigtig god påskeferie.
    Knus Susanne

    SvarSlet
  2. Hey, det ser da super godt ud :0) Har du brugt "soundslides" som vi blev introduceret til igår, og hvordan har du fået det lagt på bloggen? (det der med en bestemt hostadr. som Anne talte om)? Håber din omsorg har gjort din datter rask. Vi ses tirsdag efter påske :0)

    SvarSlet
  3. Hej Dorte
    Hvor er du god. Flotte film begge to, god bedring med din datter og god påske.

    SvarSlet
  4. Hej. . jeg har lavet det i windows movie maker. Nemt at gå til, både når man vil klippe og indsætte en lyd eller indsætte billeder. Hilsen dorte.

    SvarSlet