studerende merit

hej velkommen til . Jeg er pædagog merit studerende i Randers.
Jeg glæder mig til at komme igang med min Blog. Denne side vil være min fremtid frem til jeg er uddannet pædagog.

fredag den 21. januar 2011

problemstilling

hej derude håber det går alle godt.
Jeg har siddet og kæmpet med en masse problemstillinger, men er kommet frem til denne.
Håber der er nogle der vil give lidt respons på denne.


Hvordan kan pædagoger i en SFO, igennem forældresamarbejdet skabe trygge rammer for børns sociale og samfundsmæssige fællesskaber?

2 kommentarer:

  1. Hej Dorte.
    Jeg synes at det er meget svært at huske de andres cases. Måske fordi vi er så fokuseret på vores egen. Men er det ikke den case der handler om pigen der har en bærbar med i Sfo? Jeg er ikke så skarp til problemformuleringer men jeg synes at forældresamarbejde er et spændende tema. Jeg er lidt usikker på hvad du mener med samfundsmæssig fællesskaber, jeg ville nok nøjes med at skrive om sociale fællesskaber. Men det kan jo være at du har noget bestemt i tankerne. Held og lykke med opgaven.
    Hilsen Inga

    SvarSlet
  2. Hej Dorte..

    Det lyder meget godt, men som Inga kommentere, ved jeg ikke helt med "samfundsmæssige fællesskaber"???

    God Arbejdslyst... :)

    SvarSlet