studerende merit

hej velkommen til . Jeg er pædagog merit studerende i Randers.
Jeg glæder mig til at komme igang med min Blog. Denne side vil være min fremtid frem til jeg er uddannet pædagog.

torsdag den 6. januar 2011

Dagens debat.

Efter Tidligere indslag om Pisas seneste målinger om, at børn læser færre bøger for sjov, kunne det være interessant, at høre jeres mening omkring dette.
Hvordan kan vi som pædagoger styrke børn og unge i historie og bøger.

Ifølge Luhmann Har medierne en kæmpe magt i forhold til hvordan vores børn og unge bliver præget af disseBrejnrod Poul: bog Sociologi:S.169-174. Kan Pisas nye målinger skyldes, at grunden til at vores børn og unge mister interessen til at læse for sjov, måske skyldes mangel på omtale igennem medier og reklamer?
Eller ligger begrundelsen meget dybere?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar